Passion Sp. z o.o.

firmy-ksiegowe.plświętokrzyskieStarachowicePassion Sp. z o.o.
Dane firmy
Starachowice 27-200
ul. Wiśniowa 11
świętokrzyskie
Kontakt

* Wysyłając formularz akceptujesz regulamin
Wyślij
Mapa

Opinie 0
Brak opinii o placówce. Bądź pierwszym opiniującym.
Dodaj opinie
Polecany firmy
26-200 Końskie
Spółdzielcza 16a pokoj 3 (nad Rossmanem )

28-300 Jędrzejów
Dębowa 26A

29-100 Włoszczowa
Kusocińskiego 9

25-520 Kielce
Targowa 21 pok. 206 II piętro

26-110 Skarżysko-Kamienna
Okrzei 18

Słowa kluczowe

Passion, szybkie wyszukiwanie informacji na zlecenie, sposoby wyszukiwania ofert, danych i informacji, us, agencja infobrokerska, us, cena wyszukania informacji, jak szuka, jak por, jak szuka, sprzeda, sprzeda, sprzeda, poszukiwanie danych i ofert na zlecenie, infobrokerstwo, broker informacji, sprzedawca informacji, agencja informacyjna, agencja poszukiwania ofert i informacji, pomoc i doradztwo dla ma, bazy danych, baza danych, baza kontrahent, kontrahenci baza, kontrahenci z UE, kontrahenci z zagranicy, us, danych i informacji na zlecenie, us, infobroking, infobrooking, szukanie informacji infobrokering, infobrokeering, us, wdro, programy ksi, Kompedium wiedzy, Biznes, Inwestycje, Negocjajcie handlowe, Reklama, Marketing, Metody zarz, Motywacja, Kup e-book, e-booki, Leasing, Forfaiting, Franchising, Faktoring, Akcje, Obligacje, Fundusze, Maksimum osi, Metody zwi, Etapy negocjacji, Techniki negocjacji, Techniki argumentacji LEMMERMANNA, B, R, Analiza zachowa, Badania marketingowe, Rodzaje strategii, Trendy w handlu detalicznym, Rodzaje strategii konkurowaniana na rynku (Portera), Rodzaje reklamy, Etapy strategii w dzia, Rodzaje medi, Formy docierania przekazu, Rodzaje medi, 14 zasad sprawnego zarz, Czynniki ryzyka Najciekawsze artyku, Metody uzyskania wzrostu wydajno, Zasady oszcz, analiza SWOT, analizy 5 si, Style kierowania, Metody zarz, W, Poradniki biznesowe, E-prasa, darmowe szkolenia, darmowe e-booki, dzia, audiobooki, firma, przedsiebiorczo, promocja, przedsiebiorstwo, reklama firmy, darmowa reklama, reklama za darmo, promocja za darmo, reklama w internecie, darmowe szkolenia, account, aktywno, analityk, analiza, analysis, Analysis, apparel, auto, automation, autor, Azja, azjatyckie, b2b, B2B, B2b, BA, bazy, bezpo, Birma, bizesplan, biznes, Biznes, biznes-oferty, biznesman, biznesmeni, biznesowe, bonus, BTL, Budowanie, budownictwo, business, Business, business-to-business, Buy, Buy-Sell, buyers, Buzzmarketing, Call, capital, cash, Catalogue, cel, center, Chiny, Clienting, club, coaching, Coaching, commerce, companies, consulting, Cooperation, dane, danych, darmowe, Darmowe, data, direct, Directory, directory, dobrobyt, dom, doradca, dynamiczny, dyrektor, dywersyfikacja, dzia, dzia, e-alliance, e-Bank, e-Biuro, e-Biznes, e-Business, e-Buzzmarketing, e-Clienting, e-Commerce, e-commerce, e-Handel, e-Konto, e-mail, e-mailing, e-Marketing, e-marketing, e-Mikrofirma, e-Sklep, e-System, edukacja, ekonomia, ekspansja, Eksport, eksport, electronic, elita, elitarna, email, emailing, EVENT, exchange, Export, export, exporters, fairs, finanse, Finanse, finansista, finansowanie, Firm, firm, firma, firmy, Foreign, Franchising, Franczyza, free, freshmail, fund, fundusz, fundusze, funnel, garments, generation, Gie, gie, gospodarcze, gospodarczy, got, gra, gracz, guide, Handel, handel, handlowa, handlowcy, handlowy, hossa, I-commerce, Import, import, importers, in, india, indian, industry, indyab2b, informacje, innowacja, innowator, insurance, International, Internet, internet, internetowy, invest, investing, investment, inwestor, inwestorzy, inwestowanie, inwestycja, inwestycje, IT, it, kapita, kariera, Katalog, kierownik, klub, kole, kompass, konferencja, konkurs, kontaktowe, kontakt, kontakty, kontrakty, koszty, kreatywno, kredyty, ksi, Kupi, kupna, kwalifikacja, lead, Leads, leads, linki, listy, lojalno, lojalno, mailing, mailingi, maj, manager, manufacturers, Market, market, marketing, Marketing, marketingowe, Marketplace, marketplace, media, menager, mened, mining, mlm, money, motywacja, Mo, msp, N-21, nadwy, nauka, nazwy, network, Network, networker, networking, newsletter, newslettery, nlp, NLP, Nowe, odkrycie, of, ofert, oferty, Oferty, oferuje, Offer, offer, Offers, offers, og, og, online, opcja, organizacja, otwarto, pages, PARP, PE, permission, perswazja, pieniadze, pieni, plan, Platforma, pocz, podatki, polecenia, polskie, pomoc, pomys, pomys, pomys, ponadmotywacja, populacja, porady, portal, pozycjonowanie, PR, praca, Praca, praktyki, prawo, prezes, private, profil, profit, projekt, promocja, promocje, prosument, providers, prywatny, przedsiebiorcy, przedsiebiorczo, przedsi, przedsi, przedsi, przedsi, przedsi, Przedstawiciel, przedstawiciel, przetarg, przetargi, Przetargi, przychody, przych, przyja, psychologia, public, referencje, reklama, rekomendacja, rekomendacje, relations, robbins, roberta, rozw, ryzyko, sale, sales, scoring, script, Sectors, seed, sekret, selekcja, Sell, service, skuteczno, social, software, spis, sponsorowane, spotkanie, sp, Sprzedam, sprzedawcy, sprzeda, sprzeda, sprzeda, sprzeda, start-up, startup, stowarzyszenie, studia, sukces, suppliers, System, szansa, szczero, szkolenia, szkolenie, szko, techniki, telemarketing, tenders, textiles, To, to, Trade, trade, Trendy, trener, trening, TwentyOne, tw, UE, VA, VC, vip, vitale, warszawa, warsztaty, website, wizerunek, w, w, wsparcie, wsp, Wsp, wyb, wymiana, wynalazca, wynalazek, wzajemne, yellow, zarobek, zarz, zaufanie, znajomi, znajomo, zysk, zyski, coach, mentor, mistrz, szkoleniowiec, akcje, asertywno, banki, bogactwo, Brian Tracy, burza m, cele, czytanie, depresja, doch, ebiznes, edukacja, efektywno, emocje, etat, finanse, gpw, inspiracje, inteligencja emocjonalna, inteligencja finansowa, inwestowanie, kariera, kobieta, kompromis, komunikacja mi, koncentracja, kreatywno, kredyt, manipulacja, mapy my, marzenia, mobbing, natchnienie, nauka na b, nawyki, nieruchomo, niezale, nlp, pasja, perfekcjonizm, pieni, planowanie, podejmowanie decyzji, pozytywne my, praca, prawo przyci, przekonania, przyw, rekrutacja pracownik, relacje mi, relacje z klientem, rozwi, rozw, samoocena, sprzeda, stres, styl , sukces, talenty, wizerunek, wp, wypalenie zawodowe, wyst, wywieranie wp, zarz, zatrudnienie, zespo, ksi, ksi, ksi, ksi, ksi, tom, tomisko, tomiszcze, tomik, wolumen, wolumin, folia, album, publikacja, bestseller, dzie, tytu, czytad, ceg, reprint, starodruk, cymelium, hist. inkunabu, hist. paleotyp, kieszonkowiec, pocket-book, lektura, bia, interesy, przedsi, kupiectwo, handel, geszeft, dzia, firma, przedsi, sp, korporacja, zak, interes, przedsi, przemys, mened, kapitalista, kupiec, prywaciarz, cz, w, reklamowanie, promocja, promowanie, propagowanie, lansowanie, popularyzacja, publicity, propaganda, agitacja, rzecznictwo, kryptoreklama, autoreklama, spam, nenegocjacje, rokowania, pertraktacje, rozmowy, obrady, uk, targi, przetargi, handelek, kupiectwo, sprzeda, dilerstwo, hurt, detal, biznes, interesy, geszeft, domokr, kramarstwo, wymiana towarowa, obr, kupno i sprzeda, towarowy, kupiecki, komercyjny, komercjalny, targowy, sprzeda, akwizycyjny, komiwoja, domokr, raport, meldunek, sprawozdanie, przekaz, informacja, doniesienie, opis, opisanie, oddanie, rys, charakterystyka, odtworzenie, przedstawienie, deskrypcja, protok, stosunek, zale, wsp, zwi, koneksja, wi, uk, korelacja, sprz, odniesienie, parytet, proporcja, kontakt, wi, wi, znajomo, w, styczno, sp, umotywowanie, kapita, uzasadnienie, argumentacja, przyczyna, , pod, lokata, kapita, nak, zarz, administracja, administrowanie, kierownictwo, kierowanie, mened, management, szefostwo, ster, sprawowanie kontroli, wydajny, wysokowydajny, skuteczny, sprawny, wydolny, racjonalny, samosp, operatywny, produktywny, plenny, p, owocny, po, efektywny, sprawny, pewny, owocny, produktywny, wydolny, nienadaremny, wydajno, podzia, zasady Pareta, zarz, Op, sprawne zarz, sukces firmy, strategia firmy, styl zarz, system motywowania pracownik, organizacja produkcji, polityka cenowa, polityka podatkowa, polityka kredytowa, rynek pracy, system planowania, styl kierowania, umiej, wydajno, efektywno, struktura organizacyjna, technik kontroli, efektywne techniki, rozwi, zapobieganie konfliktom, planowanie, podejmowanie decyzji, organizowanie, przewodzenie, kierowanie lud, spos, sprawny, skuteczny, pasywna postawa kierownika, style bierne, zorientowane na zadania, zorientowane na ludzi, style mieszane, Styl klubowy, Styl demokratyczny, Styl misjonarza, panaceum, Metody zarz, Zarz, najwa, realne, wewn, zhierarchizowane, zoperacjonalizowane, Metoda zarz, Centra koszt, Systemowa kontrola rezultat, Zarz, Zarz, Metoda zarz, intensywno, produktywno, pozycja rynkowa, wzrost przemys, jako, innowacje produktowe, integracja pionowa, wzrost koszt, dodatkowe inwestowanie, strategia sukcesu, Z, strategia inwestowania, analiza fundamentalna, Analiza makroekonomiczna, wi, spadek stopy infl acji, spadek deficytu bud, spadek d, wzrost dodatniego salda bilansu handlowego, wzrost dodatniego salda bilansu p, spadek stopy bezrobocia, obni, obni, zmniejszenie udzia, spadek roli zwi, uchwalenie akt, elastyczno, Analiza sytuacji sp, Analiza sektorowa, trend wzrostowy, trend spadkowy, trend horyzontalny, Proces motywacyjny, Analiza cel, publiczne relacje, kontakty z otoczeniem, publiczne relacje, kontakty z otoczeniem, Media w, sprawozdania z dzia, broszury, szczeg, autoportrety, gazeta zak, gazeta, czasopismo, plakaty, ulotki, Media po, Media zewn, Formy docierania przekazu, informacje dla medi, dane fotograficzne, artyku, biuletyny, broszury i podr, periodyki zak, reklamy, ksi, listy okoliczno, zaproszenia, , kontakty listowne, programy telewizyjne, wyst, ta, filmy, slajdy, prze, fotografie, wykresy, grafiki, plansze, plakaty, internet, WWW, serwery, Multimedia, programy telewizyjne, wyst, ta, filmy, slajdy, prze, fotografie, wykresy, grafiki, plansze, plakaty, internet, WWW, serwery, Agent prasowy, Model informacji publicznej, Model dwukierunkowy asymetryczny, Model dwukierunkowy symetryczny, Badanie opinii publicznej, audyt opinii publicznej, audyt opinii publicznej zewn, Badania medialne, Badania spo, social audit, Badania ewaluacyjne, evolucation research, badania komunikowania si, communication with the public, badania wizerunku firmy, Badania spo, Sfery zadaniowe PR, Komunikowanie marketingowe, Relacje inwestycyjne, Relacje finansowe, Relacje ze spo, Relacje z w, Organizacja firmowych imprez promocyjnych, Rozwi, Komunikacja mi, Metody oceny efektywno, Pomiar produkt, Pomiar ekspozycji dzia, Pomiar zasi, Pomiar warto, Systematyczne monitorowanie medi, Taktyka wojny psychologicznej, Taktyka presji pozycyjnej, Taktyka niepe, Taktyka wybi, Taktyka wysokich kompetencji, Taktyka dobry/z, Taktyka bagatelizowania, Taktyka ofiary, Taktyka manipulacji presti, Taktyka braku alternatyw, Taktyka odsuwania problem, Taktyka przysz, Taktyka konkurencyjno, Taktyka wskazywania konsekwencji podejmowanych decyzji, Badanie rynku, , Przedmiot informacji marketingowej, Procedura bada, Cele badania rynku, dostarczanie informacji dla zarz, bezpo, ustalenie konkurencyjnych cen, kontrola koszt, analiza efektywno, wywiad telefoniczny, metoda delficka, pocztowa, prasowa, telefoniczna, radiowa, telewizyjna, komputerowa, opakowaniowa, audytoryjna, tre, interesuj, licz, liczy si, b, maxymalnie wykorzystaj ju, pe, pami, nie pope, przeci, si, si, si, warunki sprzeda, preferencje nabywc, cenowa elastyczno, popyt nabywc, Trendy w handlu detalicznym, Rodzaje strategii konkurowanian, Cechy strategii marki globalnej, max, efektywno, redukcja koszt, jednolity wizerunek na wszystkich rynkach, problemy z szar, mo, wymagania co do sta, problemy prawne, znana nazwa, unikni, szybka penetracja rynku, przyj, mo, wy, utrata efekt, rozmyty wizerunek, Procedura ekspansji na rynki obce, pozycjonowanie marki, atrybuty produktu, korzy, zwi, osobowo, zasadnicze przes, unikatowa propozycja sprzeda, design produktu, ocena jak, warto, jako, znaczenie, unikalno, dost, Koncepcja marketingu - mix, Consummer promotion, Staff promotion, Dealer promotion, Proces podejmowania decyzji zakupu, rozpoznanie potrzeby, gromadzenia informacji, dysonans pozakupowy, informacje handlow, dzia, informacja na opakowaniu, informacje publiczne organizacje konsumenckie, Reklama presti, Reklama agresywna, Reklama defensywna, Reklama konkurencyjna, Formu, Formu, Rodzaje decyzji jakie konsumenci podejmuj, Typologia czynnik, Model cyklu , Podzia, pionierzy, innowatorzy, rodzaje potrzeb, Decyzje zakupu d, R, reklama i marketing, AdWords, katalogi bran, dzia

BIURO RACHUNKOWE